BARE FORDI DET ER DESEMBER

Hola,

Her er det negative med å sove til klokken fire på ettermiddagen… JEG FÅR IKKE SOVE! Klokken begynner å nærme seg fire midt på natten, og her sitter jeg lys våken og redigerer på bilder. Håper virkelig jeg klarer fort iløpet av de dagene her å snu på døgn rythmen, fordi dette er virkelig ikke noe bra.

Har mange planer i morgen, så å skulle sove til langt utpå dagen i morgen passer meg dårlig!! Men men, jeg har hverfall fått noe positivt utav dette, og det er at jeg har fått laget meg en fint nytt forside bilde, eller rettere sagt 24 nye forside bilder.

Siden jeg har julekalender på bloggen min, så tenkte jeg at hele bloggen burde ha et julekalender tema. Så hver eneste dag skal det strykes ut….. Hva dere synes? Til nå er det selvfølgelig bare luke 1 & 2 som er vekke, men innen 24 Desember skal alle tallene være dekket, også tenkte jeg å beholde den ut Desember og få en ny type stil første nyttårsdag.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg