BARE 7 VAKTER IGJEN

//Lokal tid: 23:00

Hola,

Det ene sekundet gleder jeg meg til det hele er over, og et nytt kapitel starter, mens de andre sekundet freaker jeg ut. Jeg gleder meg til å oppleve nye ting & en ny hverdag. Samtidig som det er utrolig skremmende og skulle forlate denne trygge omgivelsen. Det å ikke skulle ha en jobb på endel måneder blir hardt, men det skal gå fint.

Nå har jeg da altså bare 7 dager igjen hvor jeg må på jobb, 7 dager igjen før jeg har ferie og en ny hverdag starter. Det blir jo endel reising nå rett etter programmet, men en hverdag kommer kjapt.

Det som og er veldig trist, er at jeg bare har de siste dagene nå jeg kan jobbe på Akershus i den Norske paviljongen! Jeg kan ikke komme tilbake på flere programmer, og det er trist. Kanskje jeg en gang i fremtiden kommer til å jobbe for Disney igjen, men ikke i den Norske Paviljongen. Man må altså på et internasjonalt disney program for å jobbe der.

Men nok om dette, kjenner jeg blir både trist og rastløs her jeg sitter. Kom hjem fra Miami for rundt 5 timer siden, og siden da har jeg fått unna gjort endel ærender, og egentlig bare små pakket og sett på serier. Ladet opp til morgendagens jobb, siste innspurt nå!!

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg