ÅRETS FØRSTE PROSECCO PIKNIK

Hola,

Ble et mye senere blogg innlegg enn planlagt, latskapen tok godt tak i meg for å si det slik…..

Føler dette har vært min offisielle første sommerdag som jeg nøt til det fulleste. Dagen begynte med at jeg måtte dra meg selv opp av sengen og rett på vinmonopolet for å kjøpe prosecco!. Har en super dårlig uvane med å utsette alt til siste liten, så var veldig stolt av meg selv, for at jeg var ferdig handlet og hadde begynt å gjøre meg klar når Michelle kom. For ja, til vanlig når jeg får besøk før klokken 12:00, står jeg opp 11:55 !!

(Photo by: Michelle/Micchii )

Vi badet Chanel, tok masse fine bilder, laget både Nutella pannekaker (Kommer oppskrift)  og vafler som vi tok med oss på piknik i Lea parken. Fint vær, mimosa, mat og godt selskap… Kunne ikke blitt bedre. Ga skikkelig mersmak på piknik, så blir ikke siste gangen jeg drar med meg hele kjøkkenet til parken.

(Photo by: Michelle/Micchii )

Hadde egentlig planer om å blogge, ha hjemme spa og rydde på rommet, men dumme meg satt meg ned i go stolen og her sitter jeg enda. Satt en stund å drømte meg bort, og lengtet etter å dra ut i verden og reise igjen. Trodde jeg hadde reist ifra meg litt, men kjenner at det fortsatt er endel plasser jeg vil besøke, og plasser jeg vil tilbake… Men for nå prøver jeg å være takknemlig for at jeg er og bor i trygge Norge. Dette må jo være den beste og tryggeste plassen å være nå under Covid-19 styret. Men ja, det er et tema jeg ikke orker å tenke på akkurat nå.

Håper dere alle har hatt en like fantastisk og fin dag som meg, og får en god natt søvn.. Vi snakkes i morgen.

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg