ÅRETS BLOGG JULEKALENDER (VERDI: 6 000KR)

Hola,

Er dere klar for å ringe inn de herlige juletidene i morgen?

Det er jeg! Kom hjem til Norge tidligere i dag og juletreet er allerede tatt opp. Føler egentlig jeg allerede har feiret jul i minst en måned, siden juletidene i USA begynner rett etter halloween.

Jeg har alltid hatt lyst på en pakke kalender når jeg var liten, og har funnet ut at jeg vil ha en kalender for mine blogg lesere denne julen.

Så i morgen begynner Lopez’s julekalender, hvor det blir alt ifra Kylie Jenner lipkits til bodylotion fra body shop.

Så viktig å holde dere oppdatert, blir fine gaver hver eneste dag! Det eneste dere må gjøre er å skrive JA på de forskjellige innleggene. Det blir trekket en vinner hver kveld.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

 

0 kommentarer

Siste innlegg