ÅRET VAR 1993

Hola,

Vet jeg har vært vekke en stund fra bloggen, men som jeg har sagt før, så blogger jeg på mine gode dager. Har vært utrolig utslitt den siste uken, og har ikke hatt noe som helst energi. En negativ uke, men som er på bedringenes vei. Tenker og at det er bedre og skrive når jeg har energi og lyst, enn å bare rable ned noe fordi jeg føler at jeg må.

Ihvertfall nok negativitet for denne gangen!! I går 2 Juli hadde jeg bursdag og fylte hele 27-år, et tall som ikke skal nevnes igjen. Neida, eller jo. Har aldri likt å bli eldre etter at jeg fylte 21år, siden jeg hele tiden føler jeg ligger bak. Jeg har så mye jeg vill oppnå og oppleve, og tiden renner liksom bare ifra meg. Men samtidig så er det bare et tall, et nummer på hvor mange år jeg har levd på denne jorden, ikke et nummer på hvor lite tid jeg har på meg.

Det er jo mange som ikke har nådd målene sine før de er godt oppi årene, men jeg har alltid hatt troen på at jeg skal klare å oppnå visse ting før jeg fyller 30, og det er bare 3 år igjen til. Prøver å fokusere på alt jeg har klart til nå, at jeg er nærmere målene mine nå enn for 1 års siden, og at livet mitt ser lyst ut. Men frykten over alderen min sniker seg alltid innpå. Men hva kan jeg gjøre med det? Jeg må jo egentlig bare fokusere på livet og ikke tallet, men det er ikke alltid så lett…………

Hadde uansett en utrolig fin bursdag, med masse latter og glede. Tenkte en stund at jeg ikke ville feire den, men det var igjen en utrolig god grunn til å samle mine aller nærmeste. Er ikke ofte jeg får samlet de som står meg nærmest, spesielt når det ikke er en jente gruppe hvor alle er venner. De vet og kjenner hverandre litt, men det er ikke slik at de ville møttes uten meg.

Men siden de alle har hjerter av gull, søte og snille. Så var det aldri et spørsmål om de kom til å gå godt ihop, og det gledet meg å se hvor godt de alle kom overens. Det er jo tross alt personer som er veldig kjær for meg, som betyr mye og det er da viktig at de godtar hverandre. Høres veldig klisje ut, men tenk over det.

Når man finner seg en type og skal introdusere h*n til familien, folk er jo ofte litt nervøs da. Hvorfor? Jo fordi de skal introdusere denne personen som de er utrolig glad i, til familien som betyr mye for de. Så ja, kanskje litt merkelig men min mor sitt syn på hvem jeg er mye med, teller alltid litt. Vist hun sier at en person ikke er bra for meg, så tenker jeg jo alltid litt mer over om jeg skal beholde/ta personen inn i livet mitt eller ikke.

Jeg tviholdte faktisk på en person veldig lenge, som både min mor og beste venninne Martine mente ikke var bra for meg, et vennskap som tok mer enn det ga. Og noe av det beste jeg har gjort var å gi slipp tilslutt!! Så jeg skulle jo egentlig tatt rådene deres tidligere, for den eneste grunnen for rådene de ga, er jo fordi de er glad i meg, ikke for å være slem.

Men ja, jeg er utrolig heldig som har en så sterk, kjærlig og god gruppe med venner og familie rundt meg. For det er de som lyser opp livet mitt og gjør veien mot drømmen lettere. Så er det noe jeg ønsker dere alle, så er det en gode venner. ALLE fortjener gode venner, men husk et vennskap handler om å gi og få, og man må jobbe for å beholde det. ♥

Håper dere alle har hatt en fin uke, og at helgen blir fantastisk.

Poster Store trakk forresten give away vinneren sist Lørdag på instagram, som ble : @CINDYDESIGN.  Poster Store har kontaktet på mail.

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg