ÅRESTS JULEFILMER

Hola,

Jeg har ikke hatt julekalender på noen år, og tenkte at jeg er vel egentlig for gammel for det nå. Får heller lage pakke kalender i fremtiden heller til barna mine. Men, jeg fant en type “julekalender” som passer for oss voksne… Altså en julefilm kalender! Jeg har visse julefilmer jeg vil se/ser hver jul og tenkte at i år skal jeg se de en hver dag fra første desember, med unntak av juleaften siden det er visse julefilmer som må sees på den dagen. Men ja, her kommer jule listen min og hvor man kan se de. Hva er deres favoritt?

 

1.Gutten som ble julenissen (Netflix)

2. Julegaven (Netflix)

3. 48 Christmas Wishes (Netflix)

4. Prinsessen & dobbelgjengeren 1 (Netflix)

5. Prinsessen & dobbelgjengeren 2 (Netflix)

6. Prinsessen & dobbelgjengeren 3 (Netflix)

7. Christmas Cronic 1 (Netflix)

8. Christmas Cronic 2 (Netflix)

9.Høytidelig din (Netflix)

10. The Santa Clause 1 (Disney +

11. The Santa Clause 2 ( Disney +)

12. The Santa Clause 3 (Disney +)

13.Julekalenderen (Netflix)

14. Noelle (Disney +)

15. National lampoons Christmas Vacation (HBO Max)

16. Elf (HBO Max)

17. Home alone 1 (Disney +)

18. Home alone 2 (Disney +)

19. Juleprinsen 1 (Netflix)

20. Juleprinsen 2 (Netflix)

21. Juleprinsen 3 (Netflix)

22. The Grinch (???)

23. The holiday (Hulu)

24. Polar Express, Tre nøtter til Askepott, Mickey’s Christmas carol, Mickey’s once upon a Christmas, Mickey’s Magical Christmas snowed in at the house of mouse.

 

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg