ÅRESTS FERIE

Hola,

Vet det er lenge siden jeg har skrevet noe her, og tenkte det var på tide å stikke innom. Det er mye som har skjedd siden sist men samtidig ikke, siden livet mitt har for det meste omhandlet skole. Skal ta dere mer innpå det, men i dette innlegget tenkte jeg å dele noen bilder fra ferien jeg har hatt med min kjære Michelle den siste måneden. Jeg har fortsatt hatt skole arbeid på siden, men vi har fortsatt fått opplevd så mye sammen. Først møttes vi i Cancun, Mexico hvor vi var nesten to uker og fikk oppleve “DAY OF THE DEAD” som er den meksikanske høytiden de har ved siden av halloween. Vi drakk mange margaritas og spiste oss utrolig lei på meksikansk mat. Etter Mexico var vi litt over to uker hjemme hos meg. Jeg måtte uheldigvis bruke litt tid på skolearbeid, men vi fikk likevel gjort så mye annet, vi hadde hele dager i Universal Studios, Disney World og prøvde å gjøre så mange amerikanske ting som mulig. Og tilslutt er vi nå to dager i Miami før Michelle må dra hjem i morgen. Blir trist, men jeg vet det ikke blir så lenge til jeg får se henne igjen. 

Her kommer et lite bildredryss:

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

 

0 kommentarer

Siste innlegg