ALT HAR EN MENING, OG ALT ORDNER SEG FOR MEG!

Hola,

Er det noe jeg har lært opp igjennom årene, så er det at man må følge magefølelsen sin, og at alt har en mening…

Det er så mange ganger hvor jeg har blitt oppgitt, lei meg og hatet livet over ting som har skjedd. Men finner alltid ut etterhvert ut at det var en mening og en god grunn til at det skjedde.

 «OMG, det var derfor jeg måtte gå igjennom det, det var derfor jeg ble såret og det var derfor ting ikke gikk min vei» Har jeg tenkt mange ganger, når jeg finner ut at ting ordnet seg tilslutt, og ble bedre enn jeg hadde håpet på.

Så hver gang noe er vanskelig, eller ikke går slik jeg hadde håpet. Så prøver jeg og fokusere på at det er en mening med det, og at alt ordner seg tilslutt.

Alt i fra folk som sårer meg, som jeg kutter ut av livet mitt, og ser tilslutt at det var den beste avgjørelsen jeg kunne gjort for meg selv. Selvom det var forferdelig når jeg måtte håndtere det. Til små ting som irritasjon over at jeg ikke fikk tak i en ting jeg virkelig ville ha siden det var utsolgt, for så å finne ut at det er på tilbud uken etter, og jeg sparte penger.

Det at jeg tilslutt innså, og lot ting gå sin gang, er noe av det beste som har skjedd i livet mitt. Føler at livet har blitt mye mer positivt, tanke gangen min har blitt bedre og alt ordner seg for meg.

Som Oprah Winfrey sier « Everything is always working out for me, that’s my mantra, make it yours». Noe jeg faktisk har, en positiv tankegang fører til positive ting.

Selvfølgelig er ikke det alltid like lett å tenke slik, være positiv og alltid gjøre den rette tingen. Men jo mer man øver på det, jo flinkere blir man.

Husker jeg mange ganger på jobb som servitør, gikk rundt og sa til meg selv «I’m grateful, It’s going to be a great day, I’m going to only have kind guests and make a lot of money»funket det? JA !

Så føler du at ingenting ikke går din vei, du ser ikke lyset i tunellen og hater livet ditt. PRØV Å ENDRE TANKEGANGEN DIN, KAN LOVE DEG AT DET HJELPER!! 

0 kommentarer

Siste innlegg