ALT ER OVER I MORGEN !

Hola,

Jeg har tenkt mye i dag, veldig mye på hva vi går igjennom. Skal være ærlig å si at det begynner å slite på psyken. Et minutt tenker jeg at alt er okay, det andre minuttet tenker jeg at dette kommer til å vare et helt år, et helt år hvor hverdagen vår er snudd helt på hodet.

Hva om vi må leve slik som dette frem til det finnes en vaksine, for vi alle har vel hørt nyheten om at man ikke blir immun, har man hatt viruset så kan man fortsatt få det igjen. Så og på Skavland i går, hvor en av personen som jobber med å få laget en vaksine, sa rett ut at det kan ta månedsvis. Den må jo testes en stund, vi vil jo ikke ha en vaksine som ender opp med å gi folk kreft, eller på en måte skader oss mer enn korona viruset kan gjøre.

( Bare til å drikke opp, dette kan ta tid! Tror jeg trenger mer vin snart?. Beste Michelle/Micchii som har tatt bildet selvfølgelig)

Og på nytt, over tenker jeg hele situasjonen, jeg må jo bare tenke positivt. Alt ordner seg, og jeg må bare fokusere på alt jeg kan få gjort i denne perioden. Men det er ikke lett, alle prater om det og jeg har nok av tid til å tenke på det. Har jo ikke så mye å gjøre for dagen, og siden jeg er flink til å stå tidlig opp, så blir dagene mine lengre. Dette er og en av grunnene til at jeg skulle ønsket jeg kunne jobbet, for det første hadde jeg fått inn penger som trengs. Men også delen hvor jeg hadde hatt noe å gjøre, noe annet og tenke på, hadde vært bra for meg.

Ja jeg er sykemeldt akkurat nå, både på grunn av at jeg var på tur til USA, men også siden jeg har en astma som plager meg året rundt, og som putter meg i en situasjon hvor jeg er ekstra sårbar for viruset. Og dette kan jo fort bety at jeg bare kan glemme å få jobbe, før alt dette styret roer seg og vi kan begynne å gå tilbake til en mer vanlig hverdag…… Ber til GUD om at dette går over av seg selv, og det fort!!.

0 kommentarer

Siste innlegg