ALLE MÅ HA EN SILJE I LIVET

Hola,

Siden jeg må holde meg så mye hjemme som mulig, trenger jeg selvfølgelig noe «gøyt» å gjøre og.

Har herved fått skikkelig dilla på programmet « I LOMMA PÅ SILJE», som handler om å hjelpe noen norske kjente folk om å fikse økonomien sin. Den første episoden jeg så, var det John Arne Riise som skulle få hjelp. Må si jeg ble litt sjokkert over hvor mye penger han bruker, men når man har vært vant til å tjene rundt 30 millioner per år, så skjønner jeg at 1 million bare er «små penger». Han har jo ikke akkurat den lønningen nå, men gode vaner er jo ikke alltid like lett å snu.

Kan selv skrive under på det. Etter å ha tjente veldig gode penger til tider, så er det lett å ta mange dårlige kjøps valg. 500kr her og der er jo ikke mye, og man blir fort vant til å ikke se på prisene når man handler mat. Så ja, jeg strever selv med å bli flinkere til å være økonomisk, samtidig som jeg virkelig ikke er en av de værste.

Lo litt når jeg så hvor mye de brukte på bare møbler og interiør, men kom fort på at jeg selv har sikkert brukt over 100 000kr på bare møbler og interiør til huset. Så føler jeg ikke akkurat kan dømme de… Er jo like ille selv.!!!

Kristin Gjelsvik & Dennis var jo og med på en episode, og den episoden er jo selvfølgelig den beste.. ELSKER å følge med på Kristin, både via blogg og Instagram. En brautende Bergenser som meg selv, er jo bare fantastisk. Følte virkelig med henne hver gang hun prøvde å få ting til å høres billigere ut, eller kom med en hvit løgn over hva ting kostet. Jeg er skikkelig skyldig selv i slike situasjoner. “ Den kostet jo bare 15 000kr, og da fikk jeg 30% avslag”..

Ikke det beste bilde, men slik ble det når man må ta bilde av skjermen..

Men de beste ordene som kom ut av Kristin, må jo virkelig være “ Alle må ha en Silje i livet. Hun er redningen for alt. Jeg elsker Silje”. Hvor fint er ikke det, å hete Silje når det navnet blir skrytt opp i skyene av Kristin.. Haha, elsker det!!

Men ja, til alle dere som sitter hjemme og trenger noe å se på, så anbefaler jeg virkelig dette programmet. Kan se det gratis på ViaFree OG man kan får mange økonomiske tips!!

0 kommentarer

Siste innlegg