6 ÅR OG 3 PROGRAMMER

Hola,

Kan ikke tro at tiden har gått så fort! I morgen er det min siste dag på jobb, og jeg får vondt i magen av å tenke på det.. Hva om alt går til helvete når jeg kommer ut ifra denne disnet boblen? Kommer jeg til å grine i morgen?… Håper og ber om at det blir en fantastisk dag som jeg alltid kan ta med meg, og mange fine bilder… One last time.. 

Tenk jeg har brukt 6 år av livet mitt på å jobbe for Disney, og tiden imellom programmene mine, hvor jeg har ventet på å få dra tilbake. Første programmet mitt var i 2012/13, andre var 2016/17 og nå 2018/19. De har på mange måter vært de tre beste årene i livet mitt, og jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort for uten. Har fått så mange gode personer som jeg er kjempe glad i, inn i livet mitt pågrunn av Disney. Kommer alltid til å være takknemlig for det.

Ikke misforstå meg, selvfølgelig har det vært harde tider , men alt i alt har det vært mest glede & sprell. Føler at de årene her har og hatt mye og si på hvem jeg er i dag som person, en person som jeg er stolt av å være!

Håper selvfølgelig jeg klarer å holde kontakt med alle de som jeg har blitt glad i her, men folk kommer og går.. Og jeg har lært iløpet av årene og ikke tvi holde på noen, det er en grunn for alt. Kanskje var de viktig for meg å ha i en viss periode, men ikke lengre.

Legger ved endel bilder fra de tre programmene mine

2012-2013

 


 

2016-2017


2018-2019


 

3 AV MINE BESTE & LYKKELIGSTE ÅR

 

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg