5 TING JEG VIL OPPLEVE I LOS ANGELES

Hola,

Kan nesten ikke beskrive så mye jeg gleder meg til å se Los Angeles igjen. Sist jeg var der, følte jeg meg veldig dårlig og fikk ikke sett alt jeg kunne tenkt meg og se. Så denne gangen skal det oppleves mye! Så her kommer 5 ting jeg SKAL oppleve når jeg er der.

1.  SE HOLLYWOOD SKILTET & TA FINE BILDER

– Fra Griffity Park / liten gåtur opp til skiltet ( var en tur dit sist gang, men har faktisk ingen bilder derifra

2. SE VENICE BEACH / SANTA MONICA PIER

– Var og en kjapp tur innom Santa Monica Pier, men denne gangen skal jeg ha det gøyt på tivoliet.

3. UTFORSKE MALIBU & SPISE PÅ DEN BERØMTE NOBU RESTAURANTEN ( KANSKJE SE EN KJENDIS?)

– Malibu har jeg hørt er en utrolig fin plass, og når vi først tar turen dit, må vi selvfølgelig spise lunsj på den kjente japanske restauranten Nobu.

4. SPISE PÅ BEVERLY HILLS HOTEL & NYTE HOTELLET

– Vi skal jo bo der, så blir jo en selvfølge at vi skal spise et eller to måltider der.

5. UTFORSKE HVA HOLLYWOOD HAR Å TILBY

– Vel, var der sist gang. Men igjen er det så mye mer jeg vil se!!

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg