……… !

Hola,

De dagene her går virkelig fort, og jeg føler jeg ikke har fått gjort noe. Tiden min går for det meste til å ta vare på Chanel, og holde det veganske kostholdet. Lager jo alle måltidene for både meg og mamma, og så hjemmelaget som mulig, tar litt lengre tid enn å bare varme noe mat i mikroen for å si det slik.

( Legger ved noen bilder som Beste Michelle/Micchii har tatt av Chanel, hun er så utrolig flink!!)

Sliter fortsatt med å ikke klare å sitte meg ned å lese til eksamen, noe som er krise, siden første eksamen allerede er nå 15 Mai! Det er og selvfølgelig den jeg må lese mest til og, siden det er norsk muntlig. Men det skal gå bra, når jeg først kommer inn i det, så går det nok bra. Men ja, jeg gjør alt annet enn å lese. Istedenfor å lese i går, så begynte jeg plutselig å ommøblere hele soverommet mitt, som ble kjempe bra. Men ikke det jeg egentlig burde gjøre.

Kjenner jeg egentlig kunne tenkt meg å bare lagt hele eksamenen til side, jobbet og nyte livet. Gått på tur opp til fløyen, spise softis på toppen. Hatt piknik og grillet med venner, eller sittet på bryggen med et kaldt glass hvitvin eller prosecco. Men for det første så har jeg ikke penger og tid til slik nå. Men forhåpentligvis kan jeg gjøre alt etter 27 Mai, når alle eksamenen er ferdig.

Har og begynt å planlegge bursdagen min, siden jeg må ta hensyn til smitte reglene, har jeg planlagt å ha mine fire nærmeste venner på besøk. Flere detaljer får dere når det nærmer seg. Men temaet blir Breakfast at Tiffany’s.

 

0 kommentarer

Siste innlegg