2019 HAR VÆRT ET FØLESESMESSIG ÅR

Hola,

Fire dager, bare fire dager igjen til dette året er ferdig og jeg takler ikke dette. Jeg er kjempe spent på hva 2020 har å by på, men samtidig synes jeg det går altfor fort. Føles som at det var i går vi gikk inn i 2000, og det er om fire dager 20 år siden. I 1999 feiret meg og min mor nyttårsaften i Bergen med familie og venner, mens i år skal jeg feire nyttårsaften med venner i Sydney, noe jeg gleder meg masse til.

Skal være ærlig å si at nyttårsaften i Norge aldri har vært noe imponerende, hvertfall ikke etter å ha bodd i Disney hvor det er super fine fyverkerier hver eneste dag. Også har jeg og feiret nyttårsaften både i NYC ved Time Square og Miami. Men nok om hvor det er finest og feire nyttårsaften, og tilbake til hva som har skjedd!

2019 har på mange måter vært et fantastisk men også et veldig følelsesmessig år. Føler jeg har vokst som person, endret tankegangen min til det bedre. Men jeg har og måtte si hade til en stor trygghet i livet mitt, og blitt tvunget ut ¨INTO THE UNKNOWN¨. Hvor skal jeg og hvor ender jeg opp? Det har og er alltid det store spørsmålet, samtidig som jeg egentlig vet hvor og hva jeg vil.

Men ja, hva var den største gleden og det tristeste som skjedde i 2019?

Den største gleden er veldig blandet siden jeg har så mye som jeg er glad og takknemlig over, alt ifra alle reisene jeg var på, til de nye folkene som kom inn i livet mitt. Mens de tristeste er jo selvfølgelig det at jeg måtte si hade til Disney programmet for godt, at jeg aldri kan komme tilbake på et nytt program og mistet den sikkerhets plassen min. Men samtidig var det litt bra, siden det er på tide at jeg utfordrer meg selv, gjør nye ting og skape nye minner.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg