20% rabatt på hele Sephora

Hola,

Som mange av dere vet, så oppholder jeg meg i Orlando fortiden og jobber for Disney. Noe jeg trives utrolig mye med, et liv jeg trives veldig godt med, og som jeg må forlate nå i November. Uansett, som en Disney cast member så får man masse rabatter, både på og utenfor Disney. Er det en plass vi vanligvis ikke får noen rabatter, så er det Sephora. Selvfølgelig den butikken man helst vil ha rabatter.

Men denne helgen her har Disney tre dager de viser at de setter pris på oss, ved å gi oss ekstra rabatter på forskjellige butikker ligger i shoppings “parken” deres. Og heldigvis er Sephora en av de butikkene, så med 20% på hele Sephora, så måtte jeg selvfølgelig ta meg en liten tur.. Eller liten og liten, brukte godt over 1000kr, men jeg fikk gode produkter for en bedre pris.

Jeg er en stor tilhenger av Sephora sine shet mask, så kjæpte åtte stk. Kjøpte meg og endelig en ny NAKED øyeskygge palett fra urban dacay. Har den “originale” men har lenge hatt lyst på en ny. Men som mange vet, så koster de godt over 500kr til vanlig.

Kjøpte meg og en reise størrelse av moroccanoil, og en 100% naturlig maske laget av honning fra Farmacy, som skal være bra for å “reparere” arrene og urenhetene i huden min. Så ser frem til å prøve den. Kunne selvfølgelig tatt helt av og kjøpt masse sminke, men nå bruker jeg bare sminke når jeg skal ut og spise, eller andre festligheter. Så sminke budsjette mitt er egentlig ganske lavt. Blir bare dumt å hamstre inn sminke som jeg ikke trenger.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg