20 MÅNEDER SIDEN

Hola,

Sitter og ser igjennom endel blogg innlegg jeg har skrevet igjennom årene, og fikk meg virkelig til å tenke. Det er et innlegg jeg skrev 17 juni 2017. Det som er spesielt med innlegget, er at det var det siste innlegget jeg skrev på mitt andre program ved disney. Jeg hadde bare 7 dager igjen på jobb.

Sist program var jeg og mye flinkere til å besøke parkene, noe jeg virkelig må bli bedre til. Har vært to ganger i Hollywood studios, og en time tilsammen i Epcot. Jeg har seriøst enda ikke besøkt Magic Kingdom! Ganske skuffet over meg selv. Jeg kommer til å besøke Disneyland i California, før jeg besøker hovedparken her hjemme.

Hvertfall så hadde vi siste hele dagen i epcot for akkuratt 20 måneder siden, hvor vi spiste på Akershus hvor vi jobber/jobbet. Utrolig merkelig å tenke over at det er så lenge siden, føles ut som det var sist uke. Legger ved et av bildene jeg tok den dagen.. Gode minner

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg