FIRST WATCH

Hola,

De første dagene i 2019 har virkelig bare flydd. Masse men samtidig ingenting har skjedd. Jeg jobber nå fortsatt fem dager i uken, sprer glede og magi, og føler fortsatt kroppen skal kollidere. Men nå har det seg slik at jeg snart skal ha et lite avbrekk i hverdagen. 

Jobben stenger to dager neste uke, og jeg tar imot anledningheten med åpne armer og tar meg en road trip med en vennine. Vi skal først kjøre opp til Mobile, Alabama hvor vi skal sove en natt, også videre til den musikalske jazz byen New Orleans i Louisiana. Også siden vi kjører igjennom Mississippi, så tar vi nok oss en liten kaffe pause ved Biloxi.

Har lenge hatt veldig lyst til å besøke New Orleans, og siden jeg har på bucket listen min og skulle besøke alle statene i USA, så passer jo det perfekt at jeg får krysset av tre stater på fem dagers road trip. Planen er å utforske plassen, men selvfølgelig og slappe av litt. Vi er jo hardt arbeidende, og trenger jo og slappe litt av og få ny energi til jobb hverdagen igjen.

Skal prøve å få gjort noe før jobb i morgen, så blir desverre et lite innlegg. Og ja jeg skal bli bedre på å blogge, må bare få fikset helsen min litt først for akkuratt nå fortiden har jeg bare energi til jobb desverre.

Var å spiste frokost på en plass som heter First Watch på mandag, og maten var amazing! Bildet sier vel sitt.

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg