GIKK INN I 2019 MED ET PANG

//Lokal Tid: 23:30

Hola,

Håper 2019 så langt har gått bra for dere, og at alle nyttårsforsettene kommer til å bli gjennomført. Jeg har valgt å ikke ha noen nyttårsforsett dette året som i fjor, pågrunn av at jeg føler jeg alltid blir så utrolig skuffet over meg selv når jeg ikke klarer de, og sparer med dermed for den sorgen. Til vanlig har jo alltid tanken om å bli sunnere og trene mer vært et nyttårsforsett, mens dette året startet jeg meg en m&m cookie og et fotbad etter en 18 timers jobb dag. Ikke den sunneste starten, men det går fint. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with x1 preset

Koste meg masse på jobb i går, og fikk se et utrolig bra fyverkeri i Epcot når klokken slo 00:00 her i Orlando. Var og veldig glad og takknemlig for at jeg fikk se fyverkeriet med Sofie,siden jeg synes det er viktig å ha noen man er glad i ved sin side når det nye året ringes inn. Til neste år skal jeg faktisk ringe inn 2020 i Sydney,Australia med bestekompisen min så gleder meg masse til det, men først skal 2019 nytes og bli et super bra år.

2018 har vært både godt og ondt, mens 2019 håper jeg blir fantastisk. 

Siden jeg jobbet lenge i går, tok jeg meg en fortjent fri dag i dag. Sov lenge, vasket klær og dro med en vennine på kino og så Second Act. En UTROLIG god film som er laget av Jennifer Lopez. Tror ikke den er kommet ut i Norge enda, men når den gjør det, så er det bare til å løpe til kinosalene. Var en skikkelig feel good film.

Blir desverre ikke et alt for langt innlegg siden jeg skal jobbe dobbel vakt igjen i morgen, så vi snakkes på torsdag. 

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

0 kommentarer

Siste innlegg