JEG ER FERDIG MED 2018

// Lokal tid: 23:50

Hola,

Etter en lang juletid, sykdom og masse jobb, så er jeg rett og slett klar for at dette året skal ta en slutt og klar med åpne armer for å ta imot 2019. Desember har vært både lang og hard, men samtidig veldig koselig. 

Jeg koste meg på lille julaften med Camilla, ost & gløgg. Og etter jobb den 24, dro jeg og feiret jule med lillesøsteren min Sofie og noen venniner, utrolig koselig. Men savnet selvfølgelig både min mor og Chanel masse.

Blir et veldig kort innlegg siden jeg skal tidlig opp i morgen, og er super sliten. 

Vil med det ønske alle et godt nyttår, vi snakkes i 2019 

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg