HAR IKKE RETTIGHET TIL Å SYNES SYND PÅ MEG SELV.

//Lokal tid: 02:30

Hola,

Livet er virkelig ikke alltid en dans på roser, og jeg føler mange ganger at uansett hva jeg gjør for å komme inn i en god rythme, forme livet slik jeg vil ha det. Så går det ikke! Er det jeg som gir lett opp og er lat, eller har jeg bare virkelig fucket opp karmaen min?

Har så mange planer og drømmer for livet, men de mørke tidene bare dreper den ene drømmen etter den andre. Har følt meg litt alene fortiden, og hater at livet mitt bare går i jobb, men jeg kan bare takke meg selv. Det er jeg som ikke vil gjøre noe, jeg som ikke tar intiativ til å komme meg ut av sengen, og ut i verden. Har hatt tre dager fri, og ja den første dagen hadde jeg pepperkake baking med noen gode venner. Men når det bare er en av tre dager som er god, da klarer jeg ikke helt å føle på gleden jeg hadde den ene dagen.

         OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with c1 preset                         

Men så igjen hater jeg meg selv for å ha denne tankegangen. Jeg har jo et bra liv, jeg har en bra jobb å gå til, mat på bordet, en fin og koselig leilighet og folk som er glad i meg. Det er ikke alle som har det så godt! Og hver gang jeg sitter og sutrer over livet mitt, prøver jeg å tenke på alle de fattige folkene i resten av verden, som kjemper seg igjennom hver dag. Mens jeg kan ligge i sengen en hel dag og bare chille. Må virkelig prøve å sitte mer pris på livet, men ikke alltid like lett.

Dagens klage innlegg, må bare beklage men jeg er nok ikke den eneste som trenger å syte litt iblandt?

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


1 kommentar

Siste innlegg