THE SMELL OF CHANEL

//Lokal tid: 00:30

Hola,

Så min plan dette året/disney året, har alltid vært at jeg skal spare masse penger. MEN jeg klarte selvfølgelig å gå på en liten smell sist lørdag. Jeg har alltid hatt en greie for merket Chanel, og har lenge hatt planer om å kjøpe en Chanel veske. Meg og Camilla var innom Chanel en liten tur, og det var jo selvfølgelig ikke det lureste, for det første har jeg nesten bestemt meg 100% for å kjøpe Chanel vesken jeg har hatt lyst på i 5 år nå. Den er ikke akkuratt billig heller, 5600$ aka 47 000kr. De pengene kommer liksom veldig godt med når jeg i fremtiden skal kjøpe leilighet, men så igjen det er CHANEL!

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Jeg klarte heldigvis å holde meg unna, og bestemte meg for at jeg skal fortsatt tenke på det og se hvordan økonomien blir fremover. Men selvfølgelig måtte jeg ha en liten trøste premie, så kjøpte en kortholder som har den samme stilen som vesken. Den var ikke billig, men i forhold til hva vesken koster så er den VELDIG billig. Vi var faktisk en tur innom LV og, der var plutselig alt veldig billig. En veske lå på rundt 1800$, så jeg kan få cirka 3 LV vesker for prisen av en Chanel veske. Så nå frister jo det selvfølgelig å kjøpe noen vesker fra der og. Men jeg skal være litt voksen og tenke på det, noen drastiske kjøp passer ikke helt inn nå for å si det slik.

Hvertfall så var det koselig å gå litt rundt og drømme, og selvfølgelig ønske Chanel kort holderen velkommen til Lopez familien.

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg