LASHES ON POINT

//Lokal tid: 20:40

Hola,

Som mange av dere sikkert vet, så er jeg blitt avhengig av å ha fine vipper. Jeg hadde en “vippe dame” her sist som var veldig flink, men problemet var at hun brukte for mye lim og jeg følte vippene ofte ble veldig tung. Så etter at jeg har tatt vipper nå i et halvt år hos beauty london i Bergen, hvor vippene har vært veldig lette og fine. Så følte jeg det ble feil å dra tilbake til noen vipper som ikke er like bra.

Processed with VSCO with t1 preset

Heldigvis så fant jeg en kjempe flink “vippe dame” via en vennine her, så nå er vippene mine on point igjen. Hun var faktisk ikke så dyr heller, i Norge betalte jeg vel rundt 600/700 kr bare for påfyll, og her må jeg bare betale litt under 500kr, som er ganske så billig for den gode kvaliteten. Gikk til en i Bergen en gang som bare tok 250kr, men hun ødela virkelig vippene mine!

Mange som har sagt til meg at jeg ødelegger vippene mine, men mine vipper er faktisk blitt utrolig mye sterkere og finere. Før så tok jeg ikke noe spesielt vare på vippene, mens nå tar jeg både vippeserum & sugarbearhair som er vitaminer for hår og negler.

 

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg