MINE BLACK FRIDAY KJØP

//Lokal Tid: 04:45

Hola,

Var det noen som var klar for å shoppe på Black Friday, så var det meg. Allerede når jeg sto og “banket ut” (gikk igjennom papirer osv) på jobb, satt jeg klar på mobilen og handlet.

Følte faktisk jeg fikk endel gode dealer. Budsjette mitt var på 1000$ aka 8000kr, og jeg kjøpte vel for rundt 900$, så jeg holdt meg under hva jeg hadde bestemt skulle være et max beløp. Så nå som black friday er over, skal jeg begynne å spare. Fikk liksom kjøpt mesteparten av ting jeg “trengte” eller rettere sagt ville ha. Det eneste jeg trenger å kjøpe nå er en ny macbook air. Den jeg har nå er over 5 år gammel, og synger på sitt siste værs. Så planen min er å spare opp litt penger, også kjøpe den som en nyttårs gave til meg selv. Kjøpte du noe på black friday?

                                                                                                                                            

VICTORIA’S SECRET

HER                                                                                                        HER

HER                                                                                               HER  

HER                                                                                     HER

    

HER                                                                             HER       

                                                                                                                                                  

 

KYLIE COSMETICS

10 FORSKJELLIGE LIPKITS (SKAL LAGE ET INNLEGG)

                                                                                                                                                

 

OLYMPUS

( OLYMPUS PEN E-PL8)

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

0 kommentarer

Siste innlegg