A-LIST AMC MEMBER

// Lokal Tid : 01:00

Hola,

Er det noe jeg elsker å gjøre, så er det å gå på kino. Sist gang jeg bodde i USA, tror jeg virkelig at meg og Martine så hver eneste film som gikk på kino. Ikke så gøyt for lommeboken for å si det slik. Så denne gangen hadde jeg en plan, om å ha et kino budsjett. Jeg skulle bare få se 2 filmer i måneden på kino, som da kom til å bli på litt under 20$.

MEN! på mandag når jeg skulle på nøtteknekkeren med to venniner av meg, fikk jeg vite at det fantes et abonnoment hvor jeg bare betaler 20$ i måneden, og får se 3 filmer PER uke. Som da tilsier at jeg kan gå på 12 kinoer i måneden, for bare 20$ ( A-LIST AMC MEMBERSHIP). Og kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg nok til å virkelig gå 12 ganger på kino i måneden. Har allerde planlagt de to andre filmene jeg vil se denne uken. Men ja, jeg betaler da 1,6$ per film som er cirka 15kr. For 15kr i Norge får man ikke kjøpt seg en liten brus engang, mens her får jeg sett en film som koster over 100kr og se i Norge. Kanskje Bergen kino skulle fått en slik deal og?

Hvertfall siden jeg sikkert kommer til å se masse filmer som er på kino/ kommer på kino etterhvert i Norge. Så tenkte jeg å begynne å blogge om kino uken, hva filmer som var bra og hvem av de som er verdt å se på kino. Det kommer jo alltid noen filmer man bare se på kino, det blir liksom ikke det samme og se den hjemme.

Nøtteknekkeren som jeg så på mandag var en utrolig god film, disney har som de alltid gjør laget en perfekt god familie film. Den var litt skummel iblandt skal jeg være ærlig å si. Spoiler: Jeg liker ikke klovner, og det var noen skremmende klovner i filmen.

Dette er en film jeg lett kan se igjen for å si det slik, fikk litt julestemmning iblandt, men den blir nok aldri en ny fast julefilm jeg må se hvert år. Vet at den går på kino i Norge og, har dere sett den? hva synes dere?

Jeg har sett barbi filmen nøtteknekkeren, men har alltid hatt lyst å se balletten. Så det blir et must til neste år, har desverre ikke tid i år.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg