LIVET GÅR VIDERE

Hola,

Godt nyttår kjære lesere, tenk at vi er i 2020! Husker vi skulle tegne hvordan vi tenkte framtiden kom til å se ut på skolen min året 1999, og ifølge min tegning skulle vi hatt flygende biler og hus innen 2020. Skal ærlig innrømme at jeg tok kraftig feil, men man vet aldri, kanskje vi får det innen år 3000. Vist vi i det hele tatt eksisterer da.

Dagene har gått i et siden jeg kom til Australia. Har fått opplevd og sett kjempe mye og har prøvd å nyte hvert øyeblikk, selvom det ikke alltid er så lett. På nyttårsaften hadde jeg først en hyggelig lunsj med Vilde før jeg trente, og dermed dro ned til Operaen og sa velkommen til 2020.

Etter å ha vært fire dager i Sydney, dro jeg videre opp til Brisbane i går og har i dag bare kost meg og utforsket sentrum. Deilig å bare ha en avslappende dag. Mens i morgen skal jeg utforske Gold Coast. Fortsatt mye og se frem til på denne turen, men jeg gleder meg mest til det som skjer om en måned! For da skal jeg tilbake til USA!!

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg