BILDEDRYSS FRA DEN NORSKE PAVILIJONGEN

//Lokal tid: 02:30

Hola,

Når jeg var på jobb sist lørdag, tok jeg meg tid til å ta noen bilder av den norske pavilijongen, og som man kan se så har de pyntet til jul. Den norske pavilijongen består av Akershus hvor jeg jobber, som er en prinsesse restaurant hvor vi serverer frokost, lunsj og middag. Kringla bakery, som selger forskjellige typer desserter som lefse & skoleboller (ikke som de norske). Frozen ever after, som er en utrolig populær raid som selvfølgelig handler om frozen sine karakterer som Anna & Elsa. Også selvfølgelig stavkirken vår, som nå har et “Mini museum” om de norske norrøn gudene.

Det er også en del til av den norske pavilijongen hvor man kan møte Anna & Elsa i deres sommerhus. Men føler liksom de er en egen “frozen pavilijong”, kan ta bilder og vise dere en annen dag.

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ


0 kommentarer

Siste innlegg