ENDRING AV LIVSSTIL ASAP

//Lokal tid: 01:35

Hola,

Nå er det virkelig påtide og ta et tak, energi nivået mitt er super lavt og jeg begynner å grue meg til å gå på jobb. Dette er ikke okey, med tanke på at jeg egentlig liker jobben min veldig godt. Men når livet bare går i jobb og soving siden jeg ikke har noe energi til overs, da blir på en måte det å skulle stå opp bare for å gå på jobb veldig hardt. Handler livet mitt bare om jobb liksom?

Det føles hverfall slik ut nå for tiden, og hvem kan jeg takke? jo det er bare meg selv. Det er jeg som ikke spiser mye mat med masse vitaminer. Det er jeg som ikke pusher meg selv til å stå opp tidligere, slik at jeg får noe ut av dagen før jobb. Og det er jeg som ikke går på trening.

Så fra og med i morgen SKAL dette endres! Romkameraten min står opp i 10 tiden, så nå skal jeg begynne å stå opp med henne, og ikke en halvtime før jeg må dra på jobb (aka klokken 13:00). Dette blir det første steget. Jeg tør ikke helt å begynne å trene før jeg føler energien stiger, for akkurat nå trenger jeg alt av energi til jobben. Jeg går faktisk rundt 15 000 steg per dag på jobb (8 timer), så det sier jo litt. Trenger hvertfal ikke å trene kardio, men har veldig lyst til å bli sterkere så det blir styrke som blir hovedfokuset mitt, når jeg begynner å trene igjen.

Dette ble bare et lite kjapt lite innlegg om tankene mine, nå er det natti natt fra min side av Atlanter havet. Og en god morgen til dere ♥

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg