4 DAYS ON, 3 DAYS OFF

//Lokal Tid: 03:45

Hola,

Dagen i dag, har virkelig vært en chill og rolig fri dag. Siden jeg jobbet 17 timer i går, så endte jeg selvfølgelig opp med å sove til klokken 3 ut på ettermiddagen. Noe som jeg synes var greit, med tanke på at kroppen virkelig trengte det.

Utenom det har jeg bare kost meg. Hentet en pakke, puttet inn penger på kontoen min, drikket min første gingerbread frappe og spist vegansk burger på Burgerfi. Den burgeren er virkelig såå mye bedre enn en “vanlig” burger. Men ble utrolig mett, jeg har jo et utrolig usunt forhold til mat fortiden.

Processed with VSCO with t1 preset

(Jeg savner denne lille pomme babyen så utrolig mye, hver eneste dag!)

Siden jeg jobber så mye, så har jeg ikke lyst på mat. Mat frister bare ikke fortiden når jeg er på jobb. Så f.eks de dagene jeg jobbet 17 timer, så levde jeg på vann & noen slurker med diet coke/ sprite. Jeg hadde bare virkelig ikke matlyst.

Må virkelig prøve å få snudd på denne dårlige rythmen. Det blir liksom ingen mat før jobb, og når jeg jobber. Også kanskje en sjokolade bit, kjeks eller chips når jeg kommer hjem og skal ligge meg. Men så når jeg først har fri, da får jeg i meg mat. Så om du har noen tips, bare til å komme med de…. btw, jobben min går ut på å løpe som en galning i restauranten så jeg har ikke lunsj/ tid til å sitte meg ned å spise.

Jeg har og funnet ut, at jeg skal begynne å prøve å bare jobbe 4 dager, istedenfor 5. Det er deilig å ha 3 dager fri når man først har fri. Og jeg synes at en dobbel vakt går veldig bra når man har fri dagen derpå. Dermed skal jeg prøve å få byttet om vaktene mine, slik at jeg jobber 3 vanlige vakter, og 1 dobbel. Hørtes ikke det litt smart ut?

Nå er det hvertfal lalle tid…. snakkes

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg