ST. PETERSBURG “HOLLYWOOD FRUER”

//Lokal tid: 22:16

Hola,

Christina Aguilera er virkelig amazing, den stemmen hennes er bare utrolig fantastisk, og vi fikk se den på nært hold. Meg og Sofie satt på rad 5, altså helt fremme. Og man kunne lett se at de billettene var dyre, siden vi satt blandt St. Petersburg sine “hollywood fruer”.

Det var en veldig intim og fin konsert, som går opp på topp 5 av mine beste konsert opplevelser. Ikke bare hadde vi en fin konsert opplevelse, men også en veldig koselig tur til St. Petersburg. Det var utrolig fint & avslappende, så skal nok tilbake dit en tur i fremtiden for å si det slik. 

Dette innlegget blir desverre bare et hei & hå innlegg, siden jeg må komme meg til sengs. Er utrolig utslitt, og ikke egentlig klar for en ny arbeidsuke, men nå har jeg heldigvis bare 3 dager med jobb. Før jeg har 3 dager fri igjen. snakkes….

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg