NEXT UP: MINI VACAY

//Lokal Tid: 01:21 

Hola,

De dagene her flyr virkelig avgårde. Nå er jeg ferdig med første uken som servitør, og det har gått utrolig bra. Jeg har jobbet 6 dager på rad, og en dobbel som tilsier både AM (Morgen vakt) & PM (Kvelds vakt) samme dag. Skal være ærlig å si at jeg kjente det på hele kroppen, at jeg ikke er vant til å løpe rundt & bære tungt 17 timer i strekk. Men man kommer fort inni det, akkurat nå føles det som at jeg aldri dro. Alt er liksom det samme som før, er bare noen nye ledere som er byttet ut, men ellers er alt helt likt.

Hvertfall i morgen skal meg og Sofie på en liten mini vacay til St. Petersburg hvor vi skal se Christina Aguilera. Gleder meg utrolig mye, den dama der har ikke vært på turne på 10 år, og jeg er utrolig heldig som skal få se henne. Pluss det blir deilig å bare komme seg litt vekk. Nå høres jo det ikke så veldig bra ut, å si det etter bare 1 uke på jobb. Men jeg kan love dere at denne jobben tar på, jeg tjener bra men den sliter på kroppen både psykisk og fysisk. Så det er virkelig viktig å ta godt vare på seg selv, og virkelig nyte de dagene man har fri.

Tenker ikke at vi skal dra før i et tiden i morgen, både fordi jeg burde fått trent og vasket klær, men også fordi Sofie er på flicka i dag aka drikker alkohol. Så da blir det deilig for henne å ikke måtte stå tidlig opp.

Men ja, siden jeg skal prøve å få gjort noe før vi drar i morgen, så må jeg bare få spist opp koppen med mac & cheese ( min frokost/lunsj/middag i dag) og komme meg til sengs. Vi snakkes..

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg