VISTA WAY 810

//Lokal tid: 14.20

Hola,

Helt sykt å tenke på at jeg har bodd i USA allerede 2,5 uke, men det føles faktisk som at jeg har bodd her i flere år. Jeg besto assessmenten min på søndag, med et glimrende resultat. Lederen min sa at meg og Bettina var de beste han hadde hatt, vi husket alt og var både veldig norsk & magisk. Vi skal jo reprensentere Norge når vi er her, så de er veldig nøye på at vi burde fortelle gjestene om Norge.

Processed with VSCO with c1 preset

Fikk og en ny romkamerat i går, så nå har jeg desverre ikke rommet for meg selv lengre. Men det går helt fint, fikk en kjempe snill italiensk romkamerat. (Ja jeg bor med 3 italienere nå). Hun har akkuratt den type personligheten som jeg ønsket i en romkamerat, snill/ryddig/respektfull/ og ikke en party person.

Hun er litt innadvent, men tenker at det kommer til å gå bedre når hun kommer seg mer til rette. Noe av det første jeg fikk vite om henne av de to andre roomiene var at hun er lespisk, noe de vistnok var litt usikker på. Men altså, jeg har nå ikke noe problem med det og det er jeg som skal dele rom med henne. Er jo ikke slik at jeg kommer til å løpe naken rundt på rommet liksom, det hadde jeg uansett ikke gjort om jeg hadde hatt en hetro romkamerat heller.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Siden jeg har fri i dag, så skal jeg ta henne med meg opp på Florida Mall, jeg må få fikset vippene mine, og hun burde fikse seg et amerikansk nummer. Også skal jeg ta henne med innom Walmart slik at hun får kjøpt seg mat og div. Så det blir en rommie dag, hvor vi kan bli bedre kjent med hverandre. Tenker at det er viktig, med tanke på at vi skal bo sammen et helt år.

Hvertfall jeg har endelig fått tatt bilder av leiligheten, har styrt på med og gjøre det hjemme koselig. Har tenkt litt på om jeg skal kjøpe et trekk til sofaen (den ser jo helt forferdelig ut), men til nå har ikke jeg brukt stuen så mye. Så blir bare dumt å skulle bruke penger på noe jeg ikke kommer til å bruke.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg