ASSESSMENT NEXT UP

Hola,

Nok en gang tar nervene mine helt over. Jeg hadde training med min søte lillesøster Sofie i går, som gikk kjempe fint. Følte at alt av rutiner lå godt inne, men jeg er uansett utrolig nervøs for morgendagen. Skal ha assessment som betyr at jeg skal servere lederene mine, hvor de skal avgjøre om jeg får bli servitør eller ikke.

Processed with VSCO with m3 preset

Siden dette blir 3 gangen jeg skal være servitør, så har de selvfølgelig høyere forventninger. Så jeg krysser fingrene på at alt går fint, og at jeg husker alt. På assessmenten så må man si veldig mye som man egentlig ikke har tid til. Så jeg håper at det blir en rolig runde, med små søte bord.

Utenom det, så gleder jeg meg til å begynne å tjene penger igjen. Er endel i minus akkurat nå, så den første lønningen går bare til gjeld. Jeg skal faktisk og kjøpe Ariana Grande biletter på mandag, så håper jeg får tak i noen før de blir solgt ut. Hun er jo fra Orlando, Florida. Så hun har et veldig stort fans milijø her. 

Processed with VSCO with m3 preset

Jeg stresser og litt med og få meg fri neste tirsdag, da skal meg og sofie på Christina Aguilera konsert, som sikkert kommer til å bli AMAZING! Så gleder meg masse til det. Må bare få fikset fri først.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

1 kommentar

Siste innlegg