JA JEG FÅR DET SOM JEG VIL

//Lokal tid: 17:15

Hola,

I dag har jeg hentet kostymet som jeg skal løpe rundt i, de neste 13 månedene. Kjente at det var litt spesielt og ta på seg kostymet, som betyr så mye for meg på mange måter. Det er så utrolig mange minner som er knyttet til den bunaden, så mange måneder med lykke. Og jeg håper på at mange flere gode minner, kommer til å komme iløpet av de neste månedene. 

Kostymet mitt er da altså en falsk kopi av hardangerbunaden. Men siden jeg er i food, så vil forkle mitt være rødgrønt istedenfor det vanlige hvite. Passer seg ikke helt å gå med hvit når vi løper rundt og iblandt griser oss til. Det er jo veldig viktig at vi ser presentabel ut gjennom hele vakten.

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Hvertfall nå er det fikset og. Ting har fortiden virkelig gått slik som jeg har planlagt, litt skremmende for å være ærlig. Venter bare på at noe skal gå skikkelig galt, men så igjen prøver jeg og nyte de øyeblikkene her.

Processed with VSCO with m3 preset

♥ For det første fikk jeg leiligheten jeg ville ha, pluss den var nyoppusset. Jeg fikk ikke en romkamerat, som da betydde at jeg fikk dekorere rommet slik som jeg ville,og har fått bestemt hvor jeg skal ha mine ting, og hvor en fremtidig romkamerat kan ha sine ting. 

♥ Jeg har to søte italienere som jeg deler fellesarealet med (Kjøkken/stue), og siden de egentlig ikke bryr seg så mye om hvordan det skal se ut der, så fikk jeg dekorere fellesarealet og. (Er ikke helt ferdig enda, men tar skritt for skritt)

♥ Jeg fikk fikset både bil papirene og førerkorte uten noe problem, slik at jeg nå kan kjøre rundt i gullet/bilen min.

♥ Jeg får komme rett inn i service aka bli servitør som hjelper bra på økonomien.

♥ Ser ut som at jeg får fast Mandag & Tirsdag av, slik at jeg da får fri Tirsdag 13 November når meg og Sofie skal se Christina Aguilera i St. Petersburg,Flordia.

Nå kommer nok sikkert all uflaksen til å angripe meg, bare fordi jeg skrev ned alle tingene som har gått min vei. Men forhåpentligvis fortsetter det slik som dette. Men nå må jeg komme meg avgårde, planene for resten av dagen er å handle, sy gardiner, vaske bilen og ta meg en tur på outleten.

Håper dere alle har hatt en fantastisk helg..

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


1 kommentar

Siste innlegg