NERVENE DREPER MEG

//Lokal tid: 22:22

Hola,

Om 12 timer er jeg påvei til Vista Way hvor jeg skal bo dette året. Kjenner at jeg er et skikkelig nervevrak, for det første stresser jeg litt angående hvem jeg skal bo med, men også hva type rom jeg får. Vet at jeg ikke kommer til å ende opp med at jeg må dele et rom med to personer. Men jeg kan ende opp med å måtte dele et bad med 3. Så det sier jo seg selv at jeg må være tidlig ute, og fikse meg et rom som har et egent bad. Så kryss fingrene for meg.

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

I morgen begynner programmet mitt, og det blir så utrolig merkelig. Hentet Sofie ved Epcot i dag (hvor jeg skal jobbe), og det var en skikkelig merkelig følelse. Så mange gode minner, og de minnene hvor jeg var totalt utslitt. Men for de meste gode. Så det blir deilig og gøyt og begynne dette kapittelet.

I dag har jeg fått gjort mye, og kjenner virkelig at jeg er sliten nå. 

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Det første jeg gjorde var å ta meg en liten tur opp til Ikea for å si hei, til min amerikanske søster Kathryn. Hun har passet på bilen min iløp av tiden jeg har vært vekke, så jeg måtte få nøklene av henne. Etter det tok jeg meg en tur til Fort Wilderness camp. Det er en plass i disney som er på “landet”. Eller det er ikke på landet, heller midt i disney styret. Men det føles ut som at man er på landet. Er masse hytter & campingvogner. Min amerikansk mor har tatt ned campingbilen sin, og skal være der noen dager. Var kjempe koselig å ha litt tid med henne igjen, hun hadde leiet en golfbil, så vi kjørte rundt og så på alle sine halloween dekorasjoner.

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

(Bilen jeg leier frem til torsdag, gleder meg til å heller kjøre min egen bil)

Etterpå hentet jeg lillesøsteren min Sofie (Not in blood, but in heart). Vi dro opp til garasjen og hentet noen ting, slik at jeg allerede har hentet første runde med ting, som jeg kan ta med meg på innsjekk i morgen.

Nå må jeg komme meg til sengs, blir en LANG dag i morgen. Snakkes..

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


4 kommentarer

Siste innlegg