SISTE KVELD I NORGE

Hola,

Vet virkelig ikke helt hva jeg skal begynne med… Dagene etter jeg kom hjem fra Kreta har vært hektisk, men koselig. 

På mandag hadde jeg middag for mine nærmeste, som var Trude & Martine og de som jeg har blitt mest glad i, og kjent med på jobb iløpet av de fem månedene. Det var en utrolig fantastisk kveld, fylt med mange gode minner. Fikk en super søt gave av de, og et rørende kort som selvfølgelig jeg skal ha med meg til USA. 

På søndag hadde jeg familie besøk, og ellers gikk jeg bare rundt å var litt små deppa og ville bare ikke gjøre noe. Ligge i sengen og kose Chanel var liksom det som fristet mest. Men veldig glad jeg hadde besøk, slik at jeg hvertfall fikk noe ut av dagen. Mens i dag har jeg vært i byn, fikset vipper hvor Chanel fikk ligge oppå meg og kose hele tiden. Også vært med Trude & Aurora, viktig med familie tid.

Så i morgen, ja hva skjer i morgen. Kjenner jeg har SÅ utrolig mange blandede følelser angående morgendagen. Skal ned til byn og ha en koselig frokost med to venniner, også skal mamma og Chanel følge meg opp på flyplassen. Kommer sikkert til å se ut som den divaen, med tanke på at øyene mine kommer nok til å være knall rød, og må dekkes over med noen svarte store solbriller. Kommer nok til å bli mange tårer i morgen, har allerede vært endel i dag.

Men ja, vi snakkes nok på flyet eller i USA neste gang jeg blogger. Må prøve å få meg noe søvn nå, eller rettere sagt kose tid med Chanel.

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg