I’M FREAKING OUT

Hi,

I’m really freaking out! Tiden har gått alt for fort, og jeg stresser utrolig mye over at tiden min renner ut. Jeg drar til Kreta i morgen med mamma, det kommer til å bli en utrolig koselig & avslappende tur. Men det betyr og at jeg bare har fire hele dager igjen med Chanel. Det er virkelig noe jeg ikke gleder meg til, kjenner jeg bare har lyst til å holde henne i armene mine 24/7 de siste dagene. Og gjerne ta henne med meg til Kreta, men det er desverre ikke så enkelt.

Men nok om hvor mye jeg stresser. Jeg har hatt en utrolig koselig uke, med masse kvalitetstid med folk jeg er glad i. På tirsdag var jeg på tea party / vin kveld hos Rebecca & Solveig. Dagen etter ble det middag & vin med Michelle, og på onsdag var det først kvalitetstid/sushi date med Malin, etterfulgt av en koselig lønningspils. Skulle som sagt gjerne hatt denne uken og med venner & Chanel, men som jeg har skrevet før. Så blir det bra med en mor & datter tur.

Har forresten bestemt meg for å ha leaving middagen som jeg hadde tenkt på, gleder meg masse. Var litt opp og ned på hvem jeg skulle invitere, men fant fort ut at de jeg ville invitere, er de som står meg nærmest & de som har gjort denne sommeren fantastisk for meg. Hadde litt dårlig samvittighet, siden det sikkert er folk som ikke blir fornøyd med at de ikke er invitert, men slik er det bare. Jeg må putte mine følelser og mine behov først. Noe jeg har lært iløpet av de siste månedene.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


4 kommentarer

Siste innlegg