VEGETAR ENCHILADAS LOPEZ STYLE

Hi,

På søndag når magen min endelig hadde begynt å oppføre seg, og humøret var bedre. Var det påtide med en god og sunn middag. Eller en sunnere middag, siden jeg heller brukte spelt lompe istedenfor vanlig lys tortilla lefse (Ost er vel ikke så sunnt). Jeg har en ting for spansk/mexicansk mat, så det blir ofte quesadilla, enchiladas & nacho som står på menyen. Jeg laget en vegetariansk enchiladas denne gangen som var veldig godt. Brukte vegetar burger, men syntes nesten den var bedre med bare grønnsaker.

Processed with VSCO with p5 preset

DU TRENGER

– Philedelphia smørost

– Spelt lompe

– Mais

– Advocado

– Purre

– Lime

– Hot sauce

– Salsa

– Jalapeno

– Revet ost

– Rømme

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

♥ Smør et lag med philadelphia smørost (Kan selvfølgelig bruke andre typer)

Processed with VSCO with p5 preset

– Del opp vegetarburger og legg de på / skipp denne og bare ha grønnsaker

Processed with VSCO with p5 preset

– Legg på mais, jalapeno, advocado, purre.

Processed with VSCO with p5 preset

– Tilsett Hot sauce og skvis litt lime over.

Processed with VSCO with p5 preset

– Ost, ost, ost noe av det viktigste.

Processed with VSCO with p5 preset

– Brett spelt lompen sammen, legg de i en ildfast form og putt mer ost og sauce oppe. Stekes på 200, i sirka 10 min.

Processed with VSCO with p5 preset

Serveres med salsa,rømme, advocado, mais, agurk, tomat eller kanskje en frisk salat?

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


3 kommentarer

Siste innlegg