TIME TO GET SICK AGAIN

Hi,

Hvordan har din lørdag vært? Min lørdag gikk litt til helvete for å si det slik. Jeg har jo selvfølgelig klart å bli syk, så har tilbringt hele dagen i sengen, og det samme skjer nok i morgen også. På fem måneder nå, har jeg vært frisk og kommet meg på jobb hver eneste dag. Men med eneste gang jeg får fri, og ikke skal jobbe. Da blir jeg selvfølgelig syk! 

Dette er så utrolig typisk min flaks. Etter at jeg var ferdig å jobbe for Disney sommeren 2017, så ble jeg selvfølgelig super syk når meg og Martine dro på ferie. Og det samme skjedde tilbake i 2012, da hadde jeg jobbet tre jobber hele sommeren og når jeg endelig fikk ferie og skulle dra til USA. Da bare kollapset kroppen min totalt. Husker jeg våknet opp på et flyplass hotell i Oslo, og kom meg ikke ut av sengen. Måtte bokstavelig talt rulle meg ut av sengen. Det var seriøst den værste flyturen jeg har vært med på. Så hele den første uken i USA, lå jeg bare på sofaen. Ikke så gøyt.

Så det at jeg ble syk nå, kommer egentlig ikke som en overraskelse. Men satser på at det går fort over. Har noen amerikanske piller som funker veldig bra, så hiver de i meg og forhåpentligvis holder det med to dager i sengen.  Får hvertfall sett endel serier og kost masse med chanel, noe jeg ikke har fått gjort mye av denne sommeren.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg