THE RITUAL

Hi,

Min kjære kusine, eller rettere sagt søster hadde bursdag nå på Torsdag. Og i den annledningen så kjøpte jeg selvfølgelig en liten gave. Som sikkert mange har sett, så har produktene fra Rituals blitt veldig populær i det sist. Jeg fikk faktisk Rituals på min bursdag, og har elsket produktene siden da. Serien jeg fikk var Rituals of Sakura, mens jeg kjøpte Ritual of Deo til Trude. Så forhåpentligvis kommer hun til å elske produktene, på samme måte som jeg har gjort.

Processed with VSCO with m3 preset

Når jeg fikk rituals skrubben til bursdagen, så hadde jeg faktisk ikke brukt en kjøpt body skrub på mange år. Har laget min egen body skrubb nå i mange år, som jeg er stor fornøyd med. Så ikke ta meg feil, elsket body skrubben til Ritual men kommer nok til å fortsette med min egen body skrubb som nesten ikke koster noe som helst. Har laget innlegg om den HER .

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg