20/09/2019

Hi,

Denne dagen har vært lang, men samtidig fylt meg masse kjærlighet og kos. For det første så fylte min kjære kusine Trude 28 år i dag. Hun er en av de personene jeg holder nærmest hjerte, og som jeg vet alltid kommer til å være der for meg. 

Jeg liker jo veldig godt å gjøre stas på de som betyr mye for meg, og som jeg er veldig glad i . Så selvfølgelig måtte jeg feire bursdagen hennes. Meg og en vennine av henne hadde planlagt i forkant at vi skulle gjøre noe spesielt for henne, så vi endte opp med å overraske henne med kake på sengen, og champagne frokost. Var en skikkelig koselig morning, som fortsatte på jobb hvor jeg hadde min siste dag i dag. 

Processed with VSCO with p5 preset

Vet jeg har sytet mye over hvor merkelig det blir å ikke skulle jobbe mer nå, men det er virkelig merkelig. På både en god og dårlig måte. Jeg koste meg hvertfall mye på jobb i dag, og er takknemlig for at jeg fikk den siste dagen med to, av de jeg har blitt veldig glad i iløpet av disse månedene. 

Når jeg tenker over det, så er jo det egentlig ikke jobben jeg kommer til å savne, men folkene. Ja det kan være gøyt å små prate meg gjestene, men ellers handler jo det om å jobbe. Og er nå det egentlig gøyt?.

Kan hvertfall med hånden på hjerte si at jeg IKKE hadde overleved denne sommeren på Bryggen, om det ikke hadde vært for folkene der. Og siden jeg uansett kommer til å fortsatt ha kontakt med de nærmeste, så er jo det egentlig ikke så trist alikavell og si hade til jobben……..

Men nå må jeg komme meg ut med Chanel en liten tur, før jeg må komme meg til sengs. Kjenner at jeg egentlig ikke er helt våken her jeg sitter å skriver dette innlegget, aka det er sikkert dobbelt opp så mange skrivefeil enn til vanlig. Beklager det.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


2 kommentarer

Siste innlegg