IT’S THAT TIME OF THE WEEK

Hi,

Først og fremst må jeg bare fortelle om hvor trist det er å ta farvel med jobben fortiden, eller mest folkene. Vet at jeg ser de på privaten, men det blir alikavell rart å ikke skulle se de nesten hver dag. Samtidig er jeg utrolig urolig over hvordan hverdagen blir nå, det er bare snakk om to uker før jeg drar til Kreta. Men det er to uker som kan ende med å bare være hjemme og late meg. Eller som jeg håper på, to uker hvor jeg er super sosial og får mye ut av dagene mine. Men har uansett lovet meg selv, at jeg skal få en dag hvor jeg bare skal ligge i sengen hele dagen, spise is og se på dramatiske amerikanske serier.

Dagene har virkelig gått mye fortere enn jeg hadde planlagt, føler det var i går jeg kom hjem fra Gran Canaria, og skulle oppholde meg i Bergen hele sommeren. Og hvertfall følelsen på at det var EVIGHETER til jeg kunne flytte tilbake til USA. Det er faktisk bare en måned igjen til jeg flytter, og jeg skal være ærlig å si at jeg kjenner på både redselen for at ting ikke skal gå min vei, men også lykken over at jeg skal HJEM

Kjenner at det blir hardere denne gangen enn de andre, siden jeg har flere nære folk som jeg kommer til å forlate. Og selvfølgelig tanken på at jeg skal forlate Chanel for et helt år er FORFERDELIG, håper nesten på at jeg finner meg en kjæreste kjapt, slik at jeg kan flytte inn hos han og ta med meg Chanel! Lenge leve drømmer…

Processed with VSCO with b5 preset

Dagen i dag har vært super, koste meg masse på jobb, men var ikke gøyt når jeg måtte si hade, til en vennine som jeg er blitt utrolig glad i. Hun drar til Tenerife i morgen for 2 uker. Også drar jeg til Kreta dagen etter hun kommer hjem, så det passet jo utrolig dårlig. Så det ble hade, men bare hade til jobb vennskapet vårt. Den delen av vennskapet som betyr mest, er jo fortsatt der.

Processed with VSCO with b5 preset

(Elsker Baby Foot btw, den skuffer aldri)

Uansett, utenom jobb og at jeg måtte gå på tur med Chanel i regnet. Så har jeg hatt velværs tiden min, egentlig noe jeg har planer om å ha en gang i uken. Men jeg jobber fortsatt med å få det inn som en vane.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg