ET SEINT INNLEGG, EN NYDELIG PLASS

Sist sommer var ferien min litt anderledes enn i år. Istedenfor masse jobb, og små ferier. Så jobbet jeg altså ikke i det hele tatt, og bare reiste verden rundt. Siden meg og Steffen er “travel partners” så dro selvfølgelig vi sammen på ferie i fjor sommer, og en av plassene var Venecia.

Venecia var en av de nydeligste plassene jeg har vært, og planen er å besøke plassen igjen.Forhåpentligvis med en fremtidig ekteman, men vi får nå se på det. Får bare håpe det skjer før Venecia vistnok kommer til å gå under vann, pågrunn av at det blir mer og mer vann i verden (Har jeg hørt rykter om). Fikk tatt noen fine bilder fra den nydelige plassen, enjoy.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg