EN FORTJENT PAUSE

Altså jeg er så stolt over alt jeg har fått gjort i dag! Fra jeg våknet i dag tidlig, har jeg egentlig bare ville ligge i sengen, spise sjokolade, kose med Chanel og se på serier.

Men hva har jeg fått gjort? Jo altså.. Jeg har vært både hos legen, tatt vaksine, vært innom jobb og irritert de ansatte og ikke minst hatt en etterlengt kvalitets lunsj med min søte bestevennine Martine. Kan med hånden på hjerte, si at jeg ikke har fått gjort så mye på en fri dag her hjemme i Bergen, på evigheter. Det sier jo egentlig endel om mitt liv. Altså et veldig kjedelig liv. Men igjen så trives jeg med livet fortiden.

Processed with VSCO with m5 preset

Jeg har full fokus på mitt velvære, både fysisk og psykisk. Noe jeg er glad jeg endelig har tatt meg skikkelig tid til. Til vanlig har jeg bare skyvet det til side, og prøvd å gjøre alt annet enn å ta vare på meg selv. Så dette er et stort steg videre. ​

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Selv om jeg var tidlig opp i dag, og er super trøtt nå. Så føler jeg fortsatt at jeg har fått hvilt meg, på en merkelig måte.

For meg å stå opp klokken 7 om mornigen, en dag jeg har fri, er IKKE normalt skjønner du. Men jeg så en film som Jay Shetty hadde lagt ut i går, angående og bruke dagen fornuftig aka våkne opp tidligere. Han forklarer det på en måte, at man hver dag får 86 400 sekunder som man kan velge å bruke på hva man vil. Men jo lengre man sover, jo mindre minutter får man på å gjøre ting man elsker, og ting som får deg videre i livet. Dette var ikke akkurat den beste forklaringen. Men se filmen HER 

Uansett nok om dette, nå har jeg lagt meg godt til rette her, og skal se på Keeping up with the Kardashians med Chanel ♥ PEACE OUT

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


1 kommentar

Siste innlegg