VANSKELIGE FØLELSER

Hi,

Jeg har så utrolig mye jeg vil skrive, men samtidig ligger jeg her og klarer ikke å få det ut. Hadde en av de dagene i dag, hvor jeg bare faller ut og vet egentlig ikke hva jeg gjør og tankene mine bare tar over.Ting går automatisk og jeg bryr meg egentlig ikke om noe, men prøver samtidig å være meg selv. Prøver hardt å ta meg sammen. Kan liksom ikke si at jeg hadde en dårlig dag, men samtidig ikke en av de bedre. 

Nå når jeg egentlig tenker grundig igjennom det, så er det nok at jeg ikke var på min trygghets plass i dag. Jeg måtte jobbe på en ny butikk hvor “mine folk” ikke var. Noe som får meg igjen til å innse hvor viktig jobben og folkene på jobben betyr for meg. Det er egentlig litt sykt hvor fort man kan bli så glad i noen. Jeg fikk heldigvis noen timer med “mine folk” på slutten av dagen, som jeg så sykt trengte.

Kjenner at jeg blir helt satt ut her jeg sitter å skriver, at en så liten ting kan påvirke meg så mye! Det er skummelt! Og det gjør meg redd. Jeg blir spesielt mest redd over at tanker og følelser, kan ødelegge så mye men samtidig være så sterkt & bra for meg.

Hvordan kan man ta kontroll over tankene sine? Begynner mer og mer å tro at jeg aldri kommer til å klare det. Skal se Mamma Mia here we go again, i morgen med min mor, og sist jeg så den, så gråt jeg som et lite barn. Skulle trodd at jeg var i en begravelse! Har tenkt etterpå at for det første var filmen ganske trist, og for de andre så var jeg med bestevenninen min Martine, som jeg føler meg 100% trygg på. Hun har liksom opplevd både de gode og dårlige sidene av min personlighet & livet mitt. Men hun har ikke sett meg skikkelig forbanna, den delen har bare min mor sett, noe jeg fortsatt har utrolig dårlig samvittighet over! Håper virkelig at ingen får oppleve den siden av meg igjen….

Må bare le litt av meg selv, innlegget gikk fra “Hva skal jeg skrive,, til et dypt innlegg om tanker og følelser. God natt… 

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg