KRETA, HELLAS

Hi,

(Bilder lånt av Ving.no)

Så meg og mamma har bestemt oss får å dra på en mor & datter tur til Kreta som vi virkelig fortjener. Jeg har aldri vært i Hellas før, så er veldig spent på å se landet, og kulturen. Vet at kreta er et typisk turist sted, men en vennine på jobb er der ifra. Så hun skal skrive en liste over ting og plasser vi skal besøke, som ikke er typisk turist plasser. Slik at vi heller får oppleve kulturen, enn å bare være på enda en syden ferie.

Skulle gjerne heller dratt til Santorini, men der er det utrolig dyrt. Så jeg får heller ta meg en måned eller to, hvor jeg bare drar rundt på de greske øyene og fastlandet. Har sykt lyst til å se plassene Mamma Mia filmene ble spilt inn.

Hotellet vi skal bo på ser ganske fint og avslappende ut (ikke tillat med barn der), så vi kommer nok til å få slappe mye av. De har og gruppe trening, og ikke minst yoga som min mor er overlykkelig over. Heldigvis har de treningsenter der, så jeg får trene styrke med vekter mens hun trener yoga. Men ja, gleder meg utrolig mye, men er og litt beskymret for at jeg ikke har fått passet/visumet mitt innen den tiden. Vi drar til Kreta uken før jeg skal flytte, så jeg burde jo ha fått visumet mitt. Men man vet aldri. Så krysser alt jeg kan, og håper at alt går bra.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


2 kommentarer
    1. Ååårh det hotellet har jeg vært på! Uten tvil mitt favoritt hotell, det er så utrolig fint der:-) på strand restauranten har de den beste Cesar salaten jeg noen sinne har smakt, så den må du prøve! Hotellet ligger ikke langt unna sentrum, men litt i utkanten. Det er ikke langt å gå inn da 🙂 kjente jeg ble skikkelig misunnelig, denne ferien kommer dere til å elske! Kos dere masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg