36 TIMER ER IKKE NOK

Hi,

Er det noe jeg angrer på, så er det at jeg har valgt denne sommeren og bare besøke de forskjellige landene i to dager. Frem til nå denne sommeren har jeg vært i både Zürich(Sveits), Stockholm (Sverige) & Berlin (Tyskland), og skal ta en tur innom Paris (Frankrike) i slutten av August. Men ja som sagt bare for to dager aka 36 timer.

Jeg er veldig takknemlig for at jeg får besøkt de forskjellige landene denne sommeren, men jeg føler desverre ikke at jeg har fått sett plassene. 36 timer i et land, hvor minst 7 av de timene går til konsert, da er det desverre ikke mange timer til overs for å utforske byen. Men det er min egen feil.

Jeg ville jobbe så mye som mulig denne sommeren, samtidig som jeg ville på fire konserter og dra til et nytt land hver gang. Ikke på tale at jeg skulle på konsert i Norge for å si det slik. Så alt i alt har jo ting gått akkurat som jeg ville. Jeg har ikke gått glipp av penger men samtidig fått opplevd fire land & fire artister. Så det er egentlig litt teit av meg og sitter her og syte over at jeg ikke fikk nok tid i de forskjellige landene.

(Bilde fra Berlin, tatt av Steffen Fox)

Bør egentlig heller fokusere på at jeg fikk en smakbit av hvert land, og kan heller dra tilbake til de landene jeg likte best. Har fortsatt turen til Paris jeg skal til, noe jeg gleder meg veldig mye til. Skal endelig få sett Eiffeltårnet, kjøpe makroner på Ladurée og besøke Disneyland Paris. Og på toppen av det hele skal jeg få se både Britney Spears og Pitbull igjen live.

Grunnen for dette innlegget, var at jeg så igjennom filmer fra når vi så Shakira i Zürich. Og fikk en skikkelig tristhets følelse strømmende gjennom kroppen. Tenk at det er over, tenk at alle opplevelsene er over. Problemet mitt med og leve i nuet, slo meg hardt i fjeset igjen. Hvorfor kunne jeg ikke bare nytet de øyeblikkene mer?. For all del, vi fikk veldig mye ut av de 48 timene vi var hver plass. Men jeg klarer fortsatt ikke å være fornøyd. Så det må jo være noe fullstendig feil med meg? … Nok om det, innlegg om Berlin kommer ut senere.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

0 kommentarer

Siste innlegg