NESTE STOPP: BERLIN

Hi, 

Som jeg skrev i et tidligere innlegg, så skal jeg altså til Berlin på mandag. Noe jeg gleder meg masse til, eller gjør jeg? Det jeg gleder meg til er jo selvfølgelig og se Berlin, siden det blir min første tur til Tyskland. Men også veldig giret på og få se både Britney Spears og Pitbull på nært hold.

(Bilde lånt  HER)

Men utenom det, blir det ganske slitsomt. For det første skal jeg på jobb i morgen, dermed hjemmom og ta en dusj før jeg drar til Oslo. Og der skal jeg da være på Gardemoen fra 23:30 til 07:00, siden flyet mitt ikke går til Berlin før 7 om morningen. Planen var egentlig og sove hos en venn fra søndag til mandag, men siden flyet mitt fra Bergen ikke lander før halv 12 på kvelden. Så fant jeg ut at det beste blir å bare være på Gardemoen. 

Så mandagen kommer til å bli utrolig lang. Kan ikke akkurat ta noe power nap heller når jeg kommer til Berlin, siden jeg må ut og utforske byen så mye jeg klarer på bare 48 timer. For ja, jeg drar hjem fra Berlin allerede på Tirsdagen, så vi har vell rundt 48 timer i Berlin, og 7 av de timene går til konserten vi skal på.

(Bilde lånt fra Google)

Men igjen, det var jeg som valgte å dra seint til Oslo, og tidlig fra Berlin. Så kan egentlig bare takke meg selv, for at jeg kommer til å ha en forferdelig søvn mangel og sikkert kommer til å sove bort hele onsdagen.

Vi skal bo på Hotel Zoe by Amano i Berlin, som ser ut som et veldig fint og luxuriøst hotel. Meg og beste kompisen min er alltid veldig nøye på å booke et bra & fint hotel, og grunnen er vel egentlig bare at vi foretrekker litt luksus.

(Hotel bilder lånt fra Tripadvisor)

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


2 kommentarer

Siste innlegg