JEG ER SKYLDIG

Hi,

Er det noe dumt jeg har gjort i dag, så er det at jeg har vært super usunn. Jeg er skyldig i å være usunn, noe jeg ikke skulle.. Hadde liksom kommet inn i en god rutine, men som du skjønner så gikk det litt til helvette i dag.

Men så kommer tankene som sier, Hello Silje det er lov til å kose seg iblandt. Så kommer skyld følelsen snikende rett etterpå som gjør at jeg får skikkelig dårlig samvittighet. Men hvorfor skal jeg egentlig ha dårlig samvittighet?, jeg har ikke akkuratt gjort noe stygt mot en annen person. Men nå skal du høre… Grunnen til at jeg får dårlig samvittighet, er at jeg ødelegger for meg selv, som gjør at jeg blir lei og forbanna.

Jeg prøver jo å endre livstilen min til noe bedre, ta mer vare på kroppen som jeg har fått. Kroppen er jo tross alt “huset til sjelen vår”, du skal leve med den kroppen du har resten av livet ditt. Du har vell lyst til å være snill med den & ta vare på den?

Jeg må nå hvertfall skjerpe meg, om jeg har lyst til å være en sprek dame i 80 års alderen, og gjerne hvertfall fylle 100år. Så er det bare til å begynne å ta mer vare på kroppen, enn det jeg har gjort frem til nå. Noe å tenke på….

Klokken er allerede halv 2 på natten. Og siden det har vært en lang dag i dag, så vet jeg også at den blir lengre i morgen. Så det er bare til å begynne på den skjønnhets søvnen.

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


2 kommentarer

Siste innlegg