EN DEILIG MORGEN

Hi,

Du lurer sikkert på hva som er greien med å legge ut blogg innlegg midt på natten. Svaret er veldig enkelt, det er da jeg er i våken, da jeg tenker, og da jeg er alene. For det andre så jobber jeg som oftest stengevakt, som gjør at jeg uansett ikke er hjemme før i 10/11 tiden, noe som er ganske greit for meg. I begynnelsen av sommeren husker jeg at jeg ble litt oppgitt av å ha mange stengevakter, men iløpet av sommeren har jeg funnet ut at det passer best for meg. 

Jeg sover lenge, og går seint til sengs. Det har vært livet mitt nå i mange år, og jeg skylder på min mor for å si det slik.. Er en uvane jeg har arvet etter henne.

Dagen i dag har vært ganske grei, jeg våknet opp av at Trude (Kusinen min) kom inn i stuen, og med eneste gang jeg våkner til litt. Så er Chanel rett der og skal ha kos. Ikke på tale at det er en god morgen, om hun ikke har fått kosetiden sin. I det siste har jeg egentlig våknet opp bare 20 min før jeg skulle være på jobb, noe som er ganske stressende både for meg og Chanel.

Jeg har kommet halv våken på jobb (Ja klokken 2 på dagen), mens Chanel er smågretten og sur på meg. Men i dag våknet jeg litt over en time før jeg skulle være på jobb, og det kan jeg skrive under på var deilig. Hvorfor kunne jeg ikke bare gjort dette hver dag? 

Som man kan forstå, så har jeg mange dårlige uvaner som burde fikses. Men jeg klarer liksom ikke helt å ta tak i de. Når jeg først prøver, så er det alltid noe nytt som slår meg rett i trynet, og som jeg må fikse/jobbe med. Er det en person som har mye uflaks i livet, så er det meg. Så hver gang ting går ganske greit, så sitter jeg egentlig bare å venter på at noe skal gå til helvette. Men nok om det, dette innlegget skal ikke være et av mine dype & negative innlegg. Så positive tanker.

Sitter faktisk i mamma sin stue og blogger nå, og jeg kan love dere det er lenge siden. Kan ikke huske hva tid jeg blogget sist når jeg var hjemme. Har bodd hos kusinen min i lang tid nå, og er egentlig bare hjemme for en kveld. Chanel måtte bli levert til mormoren sin (Hun ble super glad), og jeg må hente ting som jeg skal ha med til Berlin. Og siden jeg ikke begynner på jobb før 5 i morgen, så passet det perfekt å gjøre dette i dag… Men nok om det, dette innlegget begynner å bli ganske kjedelig, selv jeg synes det. Så god natt, sov søtt også snakkes vi.

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg