DETTE ER IKKE GREIT

Hi,

Er det noe som freaker meg ut fortiden. Så er det at tiden går alt for fort! Kan den plis bare stå stille litt, eller i værste fall gi meg noen ekstra timer per dag. Jeg drar til Berlin på mandag, en tur jeg booket for lenge siden.. Eller på den tiden føltes det ut som evigheter. Jeg hadde jo så god tid på meg, og det var så mye annet som skulle bli gjort og skje før denne tiden. Så turen gikk i “det er lenge til” boksen. 

Vell den “det er lenge til” boksen blir VELDIG FORT tom, fordi tiden går alt for fort. Så ting som jeg skal ha å glede meg til, er plutselig ferdig på en, to, tre .. 

Etter 10 måneder med reise, usikkerhet og styr. Så skulle jeg kose meg i Bergen, jobbe og ta meg noen små turer til utlandet. Altså 5 måneder som skulle være avslappende og koselig. 3 av de månedene har allerede forsvunnet og jeg prøver å tvi holde på de siste 2 månedene. For all del, jeg gleder meg til det som skal skje i Oktober (eget innlegg), men frem til da vill jeg prøve å leve i nuet, og nyte denne tiden.

Det føles som at det var i går, jeg fylte 24 år og hadde det super gøyt med Martine i Vegas! Man kan ikke få en bedre bursdag for å si det slik, og det var Martine som passet på det. Husker jeg lå i boblebadet når klokken slo 00:00 2 juli og tenkte at, “Dette året er mitt, dette året skal jeg nyte, dette året skal jeg skinne,, . Men ja, nå er vi i 2018, jeg fylte 25 år for 1 måned siden, og de drømmene og tankene jeg laget 2 Juli 2017, må jeg bare overføre til  2018, og dermed kanskje videre til 2019 osv… Vi får se hva som skjer….

Ps. Sikkert myyye skrivefeil, halv sover her jeg ligger å skriver dette innlegget.

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg